home - önműködő vállalkozás hogyan is működik? online iroda
A felettes hálózat Hogyan hozhatom ki  a legtöbbet az ÖNMŰKÖDŐ  vállalkozás lehetőségéből?! A KONCEPCIÓ RÉSZLETES MAGYARÁZATA - PONTOS TEENDŐK - KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK 1) Az üzleti koncepció  magyarázata: 2) A pontos teendők

Minden azzal kezdődik, hogy regisztrálsz.
Akár itt és most! Ez a legnehezebb feladat mind közül! :)


Döntsd el, hogy milyen minőségben szeretnél részt venni!

(Ezt a “státuszodat” bármikor megváltoztathatod, és a rendszer mindig annak megfelelően fog támogatni)





1) 0)

Az Önműködő Vállalkozás álmának megvalósítása!
Emberi léptékkel elvégezhető munka mellett európai életszínvonal és idővel valódi passzív jövedelem elérése!


Egy vállalkozás önműködősége három ponton szokott megbukni:

 - Az ajánlaton (írtál egy könyvet, de drága és úgy rossz ahogy van, úgyhogy nem kell “senkinek”)
- A piac megszerzésén (írtál egy jó könyvet és még olcsó is, de a kutya sem tud róla hogy egyáltalán létezik)
- A megszerzett piac kiszolgálásán (mindenki hallott a könyvedről, és tudja hogy jó, de nincs belőle elég példány és ami van azt sem tudod eljuttatni a garázsodból azokhoz akik megvennék, illetve ha mégis sikerült kiszolgálni az olvasókat, ahhoz hogy az üzlet folytatódjon új könyvet kell írnod és valójában minden kezdődik elölről)

Ahhoz tehát, hogy az Önműködő Vállalkozás álma tényleg megvalósuljon HÁROM kulcsfontosságú tényezőt kellett összeolvasztanunk:

1) Szükség volt zseniális ajánlatokra, amelyek méltóak mindannyiunk figyelmére - Ez részben megfelelő termékek, részben megfelelő kommunikáció azaz marketing kérdése.

2) Szükség volt egy minél nagyobb és minél stabilabb felvevőpiacra, tömegekre, akik a vállalkozásodtól fognak vásárolni, lehetőleg folyamatosan. - Ehhez motiváció kell és egy automatizált piacszervező, marketing és értékesítő gépezet.

3) Szükség van profi, lehetőleg globális infrastruktúrával bíró kereskedőcégekre akik biztosítják a beszerzést, ha kell gyártást, raktározást, terjesztést és adminisztrációt.

Alapötlet

C) Ki fog gyártatni? Ki fog raktározni? Ki fog adminisztrálni? Ki fogja nyilvántartani mindenkinek a részesedését és ki fogja azokat kifizetni? - Mi NEM az egyszer biztos!

Akkor talán te? Jó. Te fogod csinálni. Viszont ha te csinálod, akkor a te szempontodból VÉGE az önműködő vállalkozásnak, mert éjjel nappal a háttérfeltételek biztosításán fogsz dolgozni, és még az is lehet, hogy nem fogod jól csinálni.

OK, mi lenne ha mégsem te csinálnád?

Mi lenne ha ezt is olyanokra bíznánk, akik erre vannak szakosodva és évek vagy akár évtizedek óta nagyon profik ebben? Ismersz ilyen beszállítókat? Tudod kik erre a legalkalmasabbak?

Pontosan! A már meglévő profi MLM cégek. A legésszerűbb rájuk bízni azt a feladatot, amit SENKI sem tud olyan jól és megbízhatóan csinálni, mint Ők.

A Felettes Hálózat (FH) tehát három bevételi forrással bír:
1) Saját termékek - Elsősorban oktatás ahol a FH ingyenességet, illetve kedvezményeket kaphat. Ez klassz, de ebből közvetlenül egyikünk sem gazdagszik meg… :)

2) Pályázó cégek termékei - Ők azzal nyernek jogot arra hogy a termékeiket értékesítsük, hogy vagy egy ellenállhatatlan ajánlatot biztosítanak a számodra, számunkra, vagy azzal, hogy nagyszerű termékek értékesítéséért kimagasló jutalékot fizetnek neked.

Ez is klassz! Egy ellenállhatatlan ajánlattal néhány hét alatt megtöbbszöröződhet a vállalkozásod mérete, létszáma. Miért? Mert a piacod aktív tagjai nem bírják “titokban tartani” az új ajánlatot és ahogyan tovább ajánlják az ÚJ szenzációt, eddig el nem ért tömegek jöhetnek be az üzletedbe.

Ugyanakkor a hagyományos vállalkozások legtöbbször nem képesek többszintű jutalék elszámolásra, ami azt jelenti, hogy ezekből az értékesítésekből csak úgy lesz pénzed ha közvetlenül rajtad keresztül vásárol valaki. Ez lehet egy klassz kis extra pénz, de erre is nehéz úgy gondolni mint folyamatos passzív jövedelemre.

3) Meglévő MLM cégek kínálata - A felettes hálózat minden egyes tagja önkéntes alapon, a saját legjobb érdekeit szem előtt tartva, regisztrál az általunk elfogadott MLM cégekhez. A regisztráció a Felettes Hálózatban meglévő hálózati struktúrát követi, de nem teszi kötelezővé a csatlakozást, azaz van aki kimarad, mert ki akar maradni.

Mondok egy példát. A te 1000 fős FH csoportodból 200 fő csatlakozott a Calivita hálózathoz (tök jó vitaminokat értékesítenek). Ki azért mert vásárolni akar, ki azért mert pénzt remél belőle, ki azért mert mondtuk neki… :) Szóval a FH jóvoltából további munka nélkül keletkezett egy 200 fős Calivita hálózatod, ami az átlagos fejenkénti vitamin fogyasztással számolva 400.000 és 600.000 Ft közötti havi jövedelmet jelent neked. Fixen MINDEN hónapban.

Ugyanennek az 1000 embernek egy másik csoportját a “telefonos ajánlat” hozta lázba. 100-an oda, vagy oda is csatlakoztak. Ez a te szempontodból további 200.000-300.000 Ft havi jövedelmet, Ingyen álomtelefont és ingyenes előfizetést jelent, mégpedig folyamatosan.

Az Önműködő Vállalkozás és a passzív jövedelem legerősebb építőelemei a zseniális ajánlatok, a GÉP által felépített hálózat és az MLM cégekre való “rátelepülés”. A többi csak édes ráadás.


Megvalósítás

Mindent az arra leginkább alkalmas személyeknek illetve szervezeteknek kell csinálniuk!

A) Honnan lesznek tehát zseniális ajánlataid? - A kulcs a TERMÉKFÜGGETLENSÉG.

Mivel a vállalkozásod nincs hozzákötve egy termékhez, illetve termékpalettához, mindig azt fogja piacra vinni ami a leginkább “megy”. A vállalkozásodnak mindig két termékcsoportja lesz: egy amiből az állandó bevétel jön, és egy ami szenzációs ajánlatnak számít. Ja, és ezeket az ajánlatokat a kiváló marketingesek öntik formába.

B) Honnan lesz óriási és állandó piacod? Honnan lesz a tömeg? - Onnan, hogy érdekeltté tesszük a piacot a részvételben, úgymond bevesszük őket az üzletbe, azaz hálózatba szerveződünk!

Tudom… Szörnyű…

Valószínűleg nem akarsz hálózatot építeni. Tudom. Én sem akarok. 10 évig csináltam, úgyhogy tudom miről beszélek.

SENKI SEM AKAR hálózatot építeni. (Ez amúgy túlzás, mert sok, sok, sok ezren és egyre többen mégis építenek …de mi NEM. Tényleg nem.)

Mindazonáltal, a minőségi termékekkel ellátott fogyasztói hálózatok a világ legnagyobb és legstabilabb piacait alkotják. Lehet fujjolni, de amije egy hálózatnak megvan (bődületes forgalom, bődületes stabilitással) az minden vállalkozó álma.

Kár hogy nem akarunk hálózatot építeni… Tényleg kár…

Úgyhogy…

Létrehoztuk a világ legegyszerűbb vállalkozását, ami úgy épít hálózatot, hogy valójában senki sem épít benne hálózatot.

Létrehoztuk a “NEM Hálózat”-ot! :)

Létrehoztunk egy vállalkozást, ami egyszerre profi és egyszerre könnyű. Egy vállalkozást, amiben olyan kevés és egyszerű a teendő, hogy MINDENKI meg tudja csinálni. (Ha valakinek ez túl nagy feladat, akkor felejtse el a vállalkozói életet, mégpedig örökre).

Mivel az üzleti hatékonyság és a kevés és egyszerű feladat szinte kizárják egymást, egy ÖNMŰKÖDŐ Marketing és Értékesítési rendszert alkalmazunk, a GÉP-et, amely megcsinál MINDENT amit a profizmus megkövetel, de ami az átlag vállalkozót többszörösen túlterheli.

Ilyen módon EGYSZERRE teljesül az egyszerűség és profizmus követelménye.

Úgy hívtuk, hogy Felettes Hálózat, amely zseniális termékekkel, ajánlatokkal, de mégis termék függetlenül, természetes könnyedséggel szerveződik.

Egy mondatban: Létrehozunk Neked egy ÖNMŰKÖDŐEN épülő és ÖNMŰKÖDŐEN kiszolgált, TERMÉKFÜGGETLEN piacot, amely forgalmából maga a szerveződés, azaz TE és mindenki más is jelentős mértékben részesedik.

Vajon hányunktól várható el igazi csúcsteljesítmény?      Az ÖNMŰKÖDŐ Vállalkozás NEM várhat tőlünk LEHETETLENT! 2) 3) 4)

Figyelj! - A modern marketing egyik legnagyobb kihívása a piac figyelmének a megszerzése. Gyakorlatilag a figyelmünk a legnagyobb tőkénk. Amennyiben azt szeretnénk, hogy a gyártók és forgalmazók számára egy RENDKÍVÜL ÉRTÉKES piac legyünk, figyelnünk kell a kapott üzenetekre és reagálnunk kell rá. Vagy kritikával, vagy lelkesedéssel, de reagálnunk kell. Egy alvó, úgymond döglött piac nem ér SEMMIT. És ennyit is fizetnek érte.

A FH a figyelmünk alapján is jutalmaz mindannyiunkat. A magas figyelmi szinttel rendelkező ügyfelek olyan kiváltságokat élvezhetnek, amely TÖBBSZÖRÖS üzleti eredményekhez segítheti Őket. (A figyelem valuta rendszeréről az online irodádban olvashatsz többet.)

5)

Vásárolj! - Örömmel és szabadon, de vásárolj úgymond a SAJÁT ÜZLETEDBŐL. Persze a közértben is szabad, de nem érdemes… :) A rendszerünk erejét az adja, hogy amit lehet azt itt fogyasztjuk. Mindannyian minden hónapban elköltünk több százezer forintot. Minél nagyobb részét tudjuk ennek az összegnek a saját üzletünkben elkölteni, annál többet spórolunk és keresünk. Emlékszel? Ez egy fogyasztói hálózat. Hasonlóan mint a figyelmet, a FH a rendszeres fogyasztást is komoly előjogokkal jutalmazza.



6)

Ajánld tovább! - Ez MINDENNEK a kulcsa! Ajánld tovább azt ami tetszik, azt amit láttál, beszélj róla, mutasd meg a barátaidnak, oszd meg a jövőképet! Tedd személyesen ha kényelmes neked, vagy tedd e-mailben. Akár szóban akár e-mailben mutattad meg valakinek a lehetőséget, az ismerősödnek a végén MINDENKÉPPEN az ajánlási rendszerünkön keresztül kell regisztrálnia, mert csak így tudjuk hogy a te ajánlásodra érkezett.

Az ajánlási rendszerről és lehetőségekről többet az Online Irodádban találsz, de most csak annyit, hogy minden további nélkül ajánlhatod magát az üzleti lehetőséget, az ÖNMŰKÖDŐ Vállalkozás lehetőségét, vagy bármelyik meglévő, vagy a későbbiekben újonnan megjelenő ajánlatot. Ez azt jelenti, hogy mindenkit a hozzá legjobban illő megközelítéssel szolgálhatsz ki. Van akit egészségmegőrzéssel, van akit technikai kütyükkel, van akit pénzügyi lehetőségekkel, van akit egyenesen az üzlettel.

Kiknek tudod ajánlani? Bárkinek, aki tudni fogja hogy ki vagy.

Kinek NEM ajánlhatod? Mindenki másnak. Ha valakit SPAM-elésen, azaz kéretlen, reklámnak érzékelhető üzenetek küldésén kapunk, a többiek védelmében kizárjuk a hálózatból.

Kik fogják tudni, hogy ki vagy? Az ismerőseid. Azok akikkel nap mint nap találkozol, akinek megkaptad a névjegyét, akit most ismertél meg és megadta az e-mail címét… bárki akivel ténylegesen van egy kapcsolatod.

Az egyetlen kivétel a “kapcsolat szabály” alól a hagyományos hirdetés. Ebben az esetben
az érdeklődő maga dönt úgy hogy csatlakozik, nem te íratod fel az adatbázisunkba,
úgyhogy ez rendben van.

Úgy saccolom, hogy 200 ajánlással komoly passzív jövedelemhez jutsz, de erről
többet, mint már mondtam az Online Irodádban olvashatsz. 200 az 3 hónapon
keresztül napi 2 ajánlás. Vagy 1 hónapon keresztül napi 6 ajánlás. Vagy 2 nap alatt
napi 100 ajánlás. Úgy érzed, hogy 200 ajánlás az sok? Kevesebb is elég lehet,
de ha ezen múlna a pénzügyi jövőd (és nagyon is lehetséges hogy ezen múlik)
meg tudnád-e csinálni?

Ne feledd, ez az a hógolyó, ami elindítja a lavinát! 400 törzsvevő mondjuk
a Calivita hálózatban havi 1.000.000 Ft jogdíjszerű jövedelmet jelent.


7)

Lépj vissza a 4-es pontra és kezd újra! :)
…de tényleg!

Tanítsd meg a gépet, hogyan bánjon veled! - Annak fényében, ahogyan jelenleg a szerepedet látod, mik a lehetőségeid, reményeid, határaid. Mondd el hogy mit szeretnél ha megtennénk érted, és mi az amit semmiképpen sem szeretnél.

FONTOS! - Nem kell és nem is tudsz senkire jó vagy rossz benyomást tenni, úgyhogy minél inkább pontosan megmondod hogy mik az elképzeléseid és lehetőségeid annál inkább fog az történni, amit vártál. Ha hamis infót adsz a GÉP-nek csak egyszerűen “rosszul” fog bánni veled.

Ez alapján a két dolog alapján hogy te hogyan látod magad a rendszerben és hogyan szeretnéd hogy bánjunk veled, a GÉP elkezd kiszolgálni, tájékoztatni, támogatni.


Csatlakozz az általad választott termékkörökhöz. - Mivel a legtöbb szuper termék és a legnagyobb bevételek egyaránt az MLM háttércégektől származnak, érdemes regisztrálnod az általunk javasolt hálózatoknál. Úgy érzem ez az a pont ahol elkelne egy kicsit pontosabb magyarázat arról, hogyan is működik ez a rendszer konkrétan. Lásd az ábrát, magyarázat a keretben:

IGEN adok magamnak egy ESÉLYT! >>

Bármelyik ajánlattal is találkozik valaki, amikor regisztrál MINDIG két adatbázisba kerül be. Az adott ajánlat adatbázisába, és egyben a Felettes Hálózat (FH) nyilvántartásába is. (A későbbiekben mindenkinek lehetősége van a többi ajánlathoz is csatlakozni) Az ajánlatok listái marketing célú listák, segítenek tájékozódni az adott termékkörről és vásárolni, míg a FH listája tartja nyilván a hálózati struktúrát (még akkor is ha nem szándékozol piacszervezéssel foglalkozni).

Ezeknek alaphelyzetben egyike sem termel profitot neked.

Ahhoz, hogy folyamatosan olcsóbban vásárolhass, vagy folyamatos bevételre tehess szert, Neked és a FH-ban nyilvántartott kapcsolataidnak az általunk képviselt hagyományos MLM vállalkozások egyikéhez, némelyikéhez vagy célszerűen mindegyikéhez is csatlakoznod kell!

Ezáltal a FH alatt a hagyományos MLM vállalkozások által KISZOLGÁLT, KÖNYVELT, és KIFIZETETT, de továbbra is a FH ÖNMŰKÖDŐ rendszere által épített, motivált és élénkített hálózatok jönnek létre.

Ezek a hálózatok a természetüknél fogva fogyasztói hálózatok, ahol egy-egy MLM cég nem jelent többet egy további Online Áruháznál, ahol a tagok szabadon a saját vásárlási szokásaiknak megfelelően vásárolnak.

Ebben a struktúrában a GÉP minden egyes vevőt, vagy mondhatjuk úgy, hogy hálózati tagot személyesen és közvetlenül szolgál ki. Nem történik szükségszerűen hagyományos sponzorálás, bár tiltva sincs. :) Ennél fogva erre a rendszerre a hagyományos MLM működési elvei egyáltalán NEM, vagy csak részben és lazán vonatkoznak.

Az attól függ hogy téged mi érdekel.

A) Van akit a szuper ajánlatok hoznak lázba
B) Van aki arra számít, hogy némi kis pénz is csurranjon cseppenjen neki a rendszerből
C) Van aki átgondolta, hogy mekkora profitot jelent ha „csak” néhány száz vevő társa fogyasztása után részesedik és passzív jövedelemként keletkező megélhetést szeretne magának
D) Vannak akik hasonló elgondolással, de meg akarnak vagyonosodni
E) Vannak akiknek az fordul meg a fejében, hogy gyártóként vagy importőrként megérné a termékét felkínálni a szerveződésünknek
F) Van akit a Képzés nyűgöz le, amit a rendszeren belül ingyen, olcsón vagy egyre olcsóbban kap…

Mi emberek nem vagyunk egyformák! Miért kellene hogy ugyanaz érdekeljen. Egy dologban viszont nagyon is hasonlítunk! Mindannyiunkat érdekel VALAMI.

Nem érdekel mindenkit MINDEN, de mindenkit érdekel VALAMI.


Ez a valami lehet a közös pontunk akár mindenkivel. És persze tudjuk hogy vannak, akiket nem érdekel semmi… nekik is sok boldogságot kívánunk az életben.


Mi a vevők - mert a világ számára azok vagyunk: vevők - újraszerveződünk és egy olyan erővé válunk, mely minden érintettet a maga igényének megfelelő előnyhöz juttat.

Unalmas vagy Izgalmas? 3) 15 tézis, avagy:  “Mitől is fog működni?”

Tézis 6 - A vásárlóerő, a piac megszerzése, megszervezése és birtoklása óriási értékkel bír. Óriási értékkel…


Tézis 7 - Az óriási reklámzajban, az egymásnak ellentmondó üzenetek tömegében bennünk, vevőkben egyre nagyobb a bizonytalanság, amelyből sokszor a barátok ismerősök hangja, véleménye jelenti az egyetlen kiutat. A véleményünknek egyre nagyobb súlya van.


Tézis 8 - Az elmúlt évtizedben talán éppen ezért MLM rendszerek tucatjai értek el igen csak figyelemre méltó eredményeket a piac megszervezése és birtoklása területén.


Tézis 9 - A barátok véleménye után a második legerősebb döntésbefolyásoló tényező az internet.


Tézis 10 - Egy új technológia éppen most forradalmasítja azt ahogyan a legmodernebb vállalkozások a marketingjüket, értékesítésüket, sőt az egész cégüket működtetik.


Az önműködő, automatizált marketing, értékesítés és vállalkozás forradalma MOST zajlik.


Tézis 11 - Ennek a forradalomnak mi vagyunk az egyik élenjáró csapata. Több mint 10 éve működtetünk olyan weboldalakat, adatbázis építő és kezelő rendszereket, amelyek a személyes tárgyalás hatékonyságát meghazudtoló eredményességgel értékesítenek, mégpedig emberi részvétel NÉLKÜL! 100%-ban automatizáltan.


Tézis 12 - A személyes kapcsolatrendszerek végeláthatatlan hálóját egy automatizált piacszervező rendszerrel összekapcsolva, minimális idő és energia befektetéssel megszervezhető és megtartható a piac.


Tézis 13 - Amennyiben ez a “rendszer” elég egyszerű ahhoz, hogy szinte játékból is működtethető legyen és elég erős motivációk mozgatják, akkor mint egy JÁRVÁNY végigsöpör az országon, kontinensen sőt akár az egész világon és újraszervezi a piacot.


Tézis 14 - A te részvételed, annak a csöppnyi szolgálatnak az eredményeként, amit az ismerőseid felé tettél, azzal, hogy ajánlottál nekik valamit, úgymond megajándékoztad őket tisztes, akár kiemelkedő jövedelmet hozhat neked.


Tézis 15 - Az új piac megszületésének TE lehetsz az egyik kulcsa és egyik legnagyobb haszonélvezője. Az esélyed egy kiemelkedő sikerre valódi. Használd ki! Adj esélyt magadnak!

Tézis 1 - Minden vállalkozás létjogosultságát az a valódi szolgálat adja, amivel minél több ember jólétéhez járul hozzá.

Közelebb vinni embereket valami jóhoz vagy távolabb valami rossztól. Erről szól minden eladható termék, nyújtott szolgáltatás. Minden jó üzlet valójában arra lehetőség hogy közelebb vigyünk embereket valami jóhoz, vagy távolabb valami rossztól.


Annak a szolgálatnak, amit az emberek felé tettünk ellenszolgáltatásként pénz áramlik felénk - legyen az a szolgálat annyira egyszerű, mint kitakarítani a lakásukat, mint jobb minőségű fogkefét árulni, vagy éppen annyira bonyolult mint szívműtétet végrehajtani. A szép az, hogy látszólag igen kis szolgálatok mellett is igen sok pénzt kereshetünk, amennyiben azt a szolgálatot elég sok embernek nyújthatjuk.

A mi esetünkben mindkettő meg fog valósulni. Kis és nagy szolgálat egyaránt, mégpedig igen sok ember felé.

Jól hangzik. Igaz?


Tézis 2 - A mai gazdasági környezetben a vállalkozóknak egyre átfogóbb tudásra, hozzáértésre és képességekre van szükség, amely követelmények csak komoly felkészülés és áldozathozatal árán teljesíthetőek.


A verseny olyan nagy, hogy nemrég még igen sikeres vállalkozások, amelyek épp hogy csak elmulasztottak haladni a korral, csődbe mennek. A hagyományos vállalkozási modell a napjainkban lassan életképtelenné válik. Egyre többen “kiáltanak” megoldásért a profi üzleti világban is.


Tézis 3 - Mindig az nyeri a “játékot” aki hatékonyabban éri el a piacot. A legnagyszerűbb termék sem garancia a sikerre, csak ha a híre eljut hozzánk, a vevőkhöz.


A megfelelő szolgálat biztosítása, az érték előállítása önmagában is kihívást jelent, de ami MINDEN vállalkozás ELSŐSZÁMÚ igénye az nem más, mint elérni minket, téged és engem, a lehetséges vevőt. Megszerezni a figyelmünket, bizalmunkat, hogy a temérdek választási lehetőség közül őket válasszuk, és végül tőlük vásároljunk.


Tézis 4 - Már régen nem az “információ” korát éljük, hanem a “figyelem” korát. Az emberek “megvédik” magukat a csak úgy feléjük özönlő információtól, úgymond rezisztensé váltak rá. Már nem figyelnek.


Tézis 5 - Harc zajlik a vevő figyelméért. Egyre kevesebben tudják hogyan érhetnék el a vevőiket kellő mennyiségben, kellő hatékonysággal. Az átlag vállalkozás már NEM tud áttörni a figyelmi küszöbön. Még ha el is ér minket nem tud rávenni hogy figyeljünk is.

1) Egyfelől egyszerű és természetes, másfelől rendkívül erőteljes motivációs rendszer. Valójában arra nyílik lehetőségünk, hogy:

a) mi magunk éljünk nagyszerű ajánlatokkal, másrészt hogy
b) ezeknek az ajánlatoknak a másokkal történő megosztásával részt vegyünk a piac újraszervezésében és ezzel kimagasló, valóban passzív jövedelemhez jussunk.

2) Profi cégek által biztosított, figyelemreméltó ajánlatok, akár ajándékok, amik nem csak a mi személyes érdeklődésünkre, de igen sok ember érdeklődésére tarthatnak számot. Vajon mennyire lehet nehéz izgalmas lehetőségeket másokkal megosztani? A rendszer hírének terjesztése szinte magától megtörténik.

3) Egyszerű, egyetlen e-mail cím megadásával megvalósuló piacépítés. Akit érdekel egy ajánlat vagy ajándék, részévé válik egy automatikusan szerveződő piacnak, mely piac nyilvántartja az ajánlások láncát, hogy a későbbiekben történő vásárlások profitját megoszthassa az ajánlókkal.
A rajtad, azaz a te ajánlásaid révén elindult JÁRVÁNY minden érintettje egy piacba szerveződik ahol TE az MLM-hez hasonlóan, a későbbiekben keletkező forgalom után részesedsz.

4) Lehetőség a megajándékozott számára, hogy ő is azonnal megajándékozzon másokat, és így JÁRVÁNYT kiváltani amely során szó szerint tömegek érintődnek meg viszonylag rövid idő alatt.

5)  Egy 100%-ban önműködő marketing és értékesítési gépezet, amely az ajánlást, illetve megajándékozást követően MINDEN munkát elvégez.

A szoftver 100%-ban lefedi, a "Mit kell csinálni" és a "Hogyan fog megvalósulni" kérdéskört egyaránt, azaz a piac szervezésében résztvevőknek NEM KELL CSINÁLNIUK SEMMIT, azon kívül, hogy teljes természetességgel vevőként, ajánlóként és az eseményeket figyelemmel kísérő szövetségesként cselekszenek.

6) Bizonyos értelemben újraszervezzük a vevők piacát. Pontosabban mi a vevők összeszerveződünk, és együtt olyan értéket képviselünk, amely MINDEN érintettnek valamilyen módon előnyös:

- A végfogyasztó előnyös feltételekkel vásárol,
- Az ajánló azzal a tudattal ajánlott, hogy  előnyös vásárlási lehetőséghez, de akár INGYENES lehetőségekhez juttatta az ismerősét
- A vállalkozást kihasználó pedig az előbbieken felül kisebb nagyobb jövedelemre tesz szert

Sokszor a legpusztítóbb lavinát is  egy hógolyó indítja el… Te hány hógolyót tudnál eldobni? Szempontok NEM sikerülhet mindenkinek! “Kinek fog sikerülni és kinek nem?”

Őszintén?

Nem tudom.

Senki sem tudja…

…de hadd kérdezzek néhányat.

Első kérdés: Szerinted a GÉP-et mennyire érdekli, hogy ki nyomja meg az “Ajánlat elküldése” gombot? Szóval mennyire?

Igaz! Egyáltalán nem érdekli!

Következő kérdés: Ha továbbajánlottad a rendszert egy ismerősödnek és Ő is egy ismerősének, és Ő is egy ismerősének és az meg egy olyan embernek, aki felismeri ebben az üzletben élete NAGY lehetőségét és egy igen tekintélyes hálózatot épít ki, vajon mennyire fognak az Ő tettei függni tőled? Szóval mennyire? Valószínűleg azt sem fogja tudni, hogy létezel. Csak egy név és e-mail cím leszel az ajánlói listáján. Szóval?

Igen! Megint igazad van! Egyáltalán nem fogja befolyásolni.

Következő kérdés: Szerinted amikor valaki évek óta egy el nem múló krónikus panasszal él, és az Egészség Teszt kimutatja a tünet mögött a VALÓDI okot, ennek az embernek a döntését, hogy megvásárol-e egy tökéletesen a problémájára szabott táplálék kiegészítőt vagy vitamint, szóval ennek az embernek mennyire befolyásolja azt a döntését hogy egy virtuális hálózatban, aminek talán a létezéséről sem tud (mert nem érdekli), 10 szinttel feljebb ki van? (Történetesen te.) Szóval mennyire befolyásolja ennek, vagy bárki másnak a vásárlói döntését a te teljesítményed? Igen. Figyelek.

Úgy van! Nem befolyásolja!

Szóval akkor itt az utolsó kérdésem: Kinek fog sikerülni ez az üzlet? Kinek?

A szépeknek? Az ügyeseknek? Az okosoknak? Kiknek? Mit gondolsz kiknek?

Szerintem annak aki NEM ADJA FEL ADDIG AMÍG… annak aki megnyomja azt a bánatos gombot ELÉGSZER ahhoz, hogy a hógolyó gurulni kezdjen. Szerintem annak fog sikerülni, akinek fejéhez az élet már elég szorosan odaszorította a pisztolyt ahhoz, hogy komolyan vegyen egy VALÓDI esélyt arra hogy minden megváltozzon.

Szerintem ennek az üzletnek azok az emberek lesznek a győztesei, akiknek a legnagyobb szívük van, azok akik nem adják fel, hogy újabb és újabb esélyt adnak másoknak.

Lehet hogy Te vagy az. Épp Te. Lehet hogy éppen most döntötted el, hogy Te leszel az… miért ne lehetnél Te… épp Te.

Nem érdekel mindenkit minden de mindenkit érdekel valami
#panel_6
#panel_8
#panel_17
#panel_18
#panel_22
IGEN, akarok egy ESÉYT!

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)
Minden az e-mail címmeddel kezdődik! Kérlek, add meg most:

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)
Minden az e-mail címmeddel kezdődik! Kérlek, add meg most:

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)
Minden az e-mail címmeddel kezdődik! Kérlek, add meg most:

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)
Minden az e-mail címmeddel kezdődik! Kérlek, add meg most:

Az e-mailcímed nélkül nem megy! :)